Thursday, February 24, 2011

Trevor Sorbie

Hei hei hei! Mul on hetkel käsil suur töömaraton - 10 päeva järjest tööl (va tänane Eesti sünnipäev!) ja seega pole olnud üldse aega tegeleda oma juustega. Täna aga märkasin Rosalindis sellist firmat nagu Trevor Sorbie, mis pakub erinevaid juuksetooteid - šampoonid, palsamid, viimistlusvahendid, maskid jm. Krabasin kiiruga endale ühe juustesse jäetava sirgendava sprei kuumakaitsega. Tahtsin lihtsalt midagi uut proovida. Lisaks jäi silma veel sama firma sprei, mis vähendab juustes staatilist elektrit - viimasel ajal minu suurim probleem! Kasutan küll endiselt palsamit, mis peaks sellise asja ära hoidma, aga kuna mul on tööl väga kuiv õhk ja halvast materjalist tööriided, siis see aina võimendab mu elektrijuhtivust juustes, hehee. Selle sprei ma jätsin aga praegu ostmata, aga plaanin osta siis, kui praegune sprei kujuneb kasulikuks ja toimivaks. Hind oli selle firma toodetel väga väike - konkreetne sprei, mille mina ostsin maksis vist isegi alla 4€, aga samas see on minisuurus (50ml) seega on hinna tase vist ikkagi tasakaalus toote suurusega. Ahh keeruliseks kiskus see viimane lause:) Igatahes, ei ole olnud mul aega tegeleda maskide ega muude protseduuridega ning kui mu töömaraton nüüd 5 päeva pärast läbi on, siis hakkan ma kolima ja võibolla pole jälle aega.. aga märtsis alustan taas uue hooga ja panen kohe märtsi alguses uue juuksuri aja ka :)
Kõigile aga palju õnne Eesti suurima päeva puhul!

K.

2 comments:

Mummu said...

Ma tahtsin lihtsalt öelda, et sul on väga armas ja äge blogi, keep up the good work :P

http://ajagabmuljeid.blogspot.com/

Kristiina said...

Väga armas sinust, aitäh:)
vaatan sinu blogi ka kohe üle:)