Tuesday, February 8, 2011

Placenta, lõpuks ometi!

Tehtud! Lõpuks ostsin endale need palju kiidetud vaala platsenta ampullid. Kes veel ei tea, siis need on mõeldud juuste väljalangemise vastu, juuste tugevdamiseks, tervendamiseks ja stimuleerib juuste kasvu. Kokku on neid ühes karbis 12 ja üks ampull on üpris suur (6ml). Pähe tuleb neid kanda niisketesse juustesse pärast pesu ja loputada polegi vaja, eriti mugav! Nii palju kui ma kuulnud olen, siis see toode teeb imesid. Aga eks see tegelikult ole individuaalne olenevalt juukse tüübist. Kahju, et ma just täna hommikul pead pesin, nüüd pean ülehomseni ootama, et esimest korda neid kasutada saan. Aga võibolla juba homme õhtul katsetan. Mul käib hetkel ka uue šampooni otsing. Kuna jõulukingiks ma omale Joicot ei ostnud, siis nüüd on see jälle üks variant. Teine variant on looduslik šampoon Nude firmalt. See vist ei pidanud olema 100% looduslik, aga silikooni vist ikkagi ei sisalda. Ma pole täiesti kindel ka muidugi. Siis üheks variandiks on veel Aubrey Organic šampoon, mis peaks olema 100% looduslik. Hetkel kaldun viimase poole, aga täiesti looduslike šampoonide kohta olen natuke halba ka kuulnud - neid kulub palju rohkem, ei vahuta korralikult, ei jäta juukseid siledaks. Kuid tahan siiski ise ära proovida, siis on asi kindel. Nii et kui teil on kogemusi looduslike šampoonide - palsamitega, siis andke mulle nõu, kas tasub proovida või ei :)

K.

2 comments:

Kissu said...

Ma küll ei ütleks, et looduslikud shampoonid ei vahutaks või neid kuluks rohkem. Endal on rinnuni juuksed ja kulub sama palju kui teisi shampoone, osad pigem vahutavad just paremini :)

Ise julgen soovitada hoopis I.L.U.s müüdavad alba botanica sarja, niiii head tooted :)

http://www.tibret.ee/public/.thumbnails/Rainforest_GROUP_COVER_450x291.jpg

Kristiina said...

Nii palju kui ma lugenud olen, siis sellised pidid nende vead olema jah :P aga proovin ikka kindlasti mõne ise ära.. üritan endiselt otsustada, et millist osta:)