Friday, February 4, 2011

Rimmel

Natuke küünejuttu:) Viimasel ajal olen märganud, et mu küüneotsad hakkavad kollaseks tõmbuma. See võib tulla vitamiini puudusest või siis hoopis sellest, et kogu aeg on küüntel lakk peal. Enda puhul arvan, et tegemist on viimase variandiga, kuna võtan küünte jaoks vajalikku toidulisandit (see sama toidulisand, mis siis peaks mõjuma ka juustele). Paar päeva tagasi läksin siis poodi, et vaadata, kas on mingit ravilakki kollaste küünteotste jaoks. Silma jäi üks rimmeli lakk ja üks odav adose lakk. Ega rimmel ka kallis polnud, umbes 5 eurot või isegi natuke alla selle. Otsustasin siis seda rimmeli lakki proovida. Küüsi lakkides tabas mind meeldiv üllatus - see lakk jääb küüntel kergelt sädelema olles ise mõnusalt matt. Lisaks on rimmeli lakkidel super mõnus pintsel ja nad kuivavad väga väga ruttu. Mul on üks rimmeli roosa lakk veel, mis peaks kuivama 60 sekundiga ja umbes nii kiiresti ta ka seda teeb. Valgendava laki tulemustest ma veel rääkida ei oska, kuna tänaseks oli see mul ainult 2 päeva peal olnud, kui maha võtsin, aga kohe lakin uuesti. Selle toon on igatahes väga väga mõnus naturaalne, kerge sädelusega, mis annab väga palju juurde minu meelest. Rimmeli lakid ongi just "kuulsad" selle poolest, et neil on väga hea pintsel, kuivavad kiiresti ja on odavad. Pealpüsimise kohta ma aga infot hetkel jagada ei oska :)

K.


No comments: