Friday, February 11, 2011

Aubrey Organics - 100% looduslik

Ma armastan sõnumeid smartpostilt, sisuga et mulle on pakk. Üldse igasugu pakke on nii tore saada. Täna sain lausa 2 pakki ja esmaspäeval, kui "koju" lähen, ootab mind seal ka veel üks suur pakk lausa 7 asjaga. Nii lahe:D Kõige rohkem meeldib mulle hetkel saada pakke, mis sisaldavad juukseasju. Tänaseks üheks pakiks oligi Aubrey Organics šampoon ja palsam, mille ma alles eile tellisin. Eriti kiire kohaletoimetamine. Mõtlesin ja kaalusin pikalt, enne kui need tellisin. Lugesin vist abosluutselt kogu informatsiooni, kommentaarid ja tagasiside nende kohta läbi. Lisaks uurisin veel väga paljude erinevate looduslike šampoonide kohta. Otsuse tegin tegelikult puhtalt oma uudishimust. Kuskilt peab ju alustama. Tellisin BGA Protein+ tugevdava šampooni ja ka samasuguse palsami. See on mõeldud õhukestele ja kahjustatud juustele, lisaks sisaldab see sojavalku, mis peaks sirgendama juukse kiudu. Olen viimasel ajal üsna palju sirgendanud ja üritan end sellest taas võõrutada.. vahepeal tuli juba väga hästi välja, aga mis teha, kui juuksed on sirgendatult palju palju ilusamad ja tunduvad tervemad..
Igatahes, tagasi šampooni juurde. Ma tean, et enne 100% looduslikke šampoonide kasutama hakkamist tuleks silikoonid peast välja pesta, aga mina jätan selle protsessi vahele, kuna nagunii kasutan ma edasi juuksehooldustooteid, mis sisaldavad ka niiöelda kahjulikke komponente mu juustele. Lihtsalt tahan proovida looduslikke tooteid, et näha, kuidas mu juuksed nendele reageerivad :) Lisaks ei pruugi kohe esimene looduslik mulle sobida. Eks ole näha täna õhtul, kuidas mõjub:)

Ma olen viimase nädalaga umbes sama palju postitusi teinud, kui alguses ühe kuu jooksul. Ei tea, mis mul sisse on läinud, hehe.

K.

No comments: