Thursday, July 21, 2011

PALJU ÕNNE!

Palju õnne minu blogile ühe aastaseks saamise puhul ja palju õnne giveaway võitjale, kelleks osutus kommenteerija nr:



Ja 10. kommentaar oli selline:

sissukas said...

Ausalt öeldes ei mäletagi täpselt kust leidsin. Võib-olla läbi buduaari, kellegi blogist või lihtsalt otsides eesti blogisid. Igatahes hakkas meeldima, sest pole silma jäänud veel teisi eestimaiseid blogisid, kus juustele pühendutakse. Siit saab kasulikke nippe ja arvustusi toodete kohta. Loosiõnne korral valiksin Rich pure luxuri intensive treatment cream-i.


Palju õnne Sissukas! Palun kirjuta enda e-mail siia kommentaaridesse, et ma saaksin sinuga ühendust võtta :)
Ühele kommenteerijatest on mul üks üllatus veel varuks, aga sellest saan lähemalt rääkida järgmisel nädalal.. ;)

Üldiselt olin meeldivalt üllatunud, et väga palju tuli followere juurde, ise ma oma blogi mitte kuskil reklaaminud ei ole. Ahjaa.. mõned päevad tagasi kirjutasin buduaari foorumisse, aga enne seda oli juba uusi followere päris palju juurde tulnud. Aitäh kõigile osavõtu eest ja jääme uut giveaway'd ootama! :)

K.

2 comments:

sissukas said...

Vau. Tulin siis vaatama, et kes õnnelik võitja on ja ei lootnud üldse enda nime leida :D Igatahes meeldiv üllatus :) Minu esimene giveaway võit :) Kusjuures, nr.10 paistab olevat mu õnnenumber :) Minu kontakt: lyyna18(ät)gmail.com

Hetkel kasutan RICHi šampooni(tänu Sinu blogile sain selle tasuta Salon+st), nüüd saangi midagi sellelt sarjalt veel kasutada :)

Palju õnne muidugi ka Sinu blogile! Katseta ikka erinevaid tooteid edasi ja anna ka lugejatele edaspidi teada mida toodetest arvad:)

Aitäh :) :)

EstonianBeauty said...

Palju õnne võitjale! ;)