Monday, August 8, 2011

Back!

Mida suurem osa inimestest suvel teeb? Puhkab! Mida mina kogu suve teinud olen? Tööd, tööd ja veelkord tööd! Sellepärast pole isegi blogisse jõudnud midagi kirjutada, veel vähem oma juuste eest korralikult hoolitseda. Olen ennast kahe töökoha vahel jaganud ja end suht segaseks jooksnud, aga nüüdseks on see läbi :)
Asun siis kohe põhiteema juurde. Minu juuksed. Kuna tõesti olen ainult tööl olnud kogu aeg, siis õnneks sirgendajat olen üsna vähe kasutanud. Avastasin enda jaoks oma lokid hoopis.. Tegelikult on mul küll lihtsalt tobedad lained, aga kui neid veidi mõne tootega rõhutada, muutuvad täitsa lokkideks. Ostsin siis elus esimest korda toote, mis on mõeldud just laineliste juuste "ilu" esiletoomiseks - L'oreal Studio Silk & Gloss Curl Power Spray. See on põhimõtteliselt nagu lakk, mida mina lasen alates poolest juuksepikkusest kuni otsteni. Üritasin eile pilti ka teha, aga noh jäi nii nagu jäi, veidi on aru saada vast ikka :) Naudin hetkel isegi seda veidi lokkis ja suhteliselt sassis soengut. Minu jaoks midagi täitsa uut, aga samas tundub nii loomulik ja juukseid ei kahjusta peaaegu üldse.
Vahepeal sai mul Richi šampoon tühjaks ja kuna sel hetkel olin ma maal, ostsin lihtsalt poest Schwarzkopfi Gliss Kur sheavõiga šampooni ja palsami - siiani olen väga rahul teeb juuksed mõnusalt pehmeks. Nüüd ostsin muidugi jälle uue Richi šampooni ja ka juustesse jäetava spreipalsami ning juukselaki, neid uusi tooteid ma veel kasutada pole jõudnud, aga ootused on taaskord suured, sest Rich mind veel alt vedanud pole, hehe :)
Tänu sellele, et ma sirgendajast olen üsna eemale hoidnud (sirgendan vaid eest tuka osa) on juuste väljalangemine ikka väga palju vähenenud. Mis saaks veel parem olla! :) Lisaks on nad pikkuselt päris palju kasvanud, kuna ühel korral sirgendasin korralikult salk salgu haaval ning siis oli näha, et päris pikad juba..



Ma ei tea, kui hästi aru saada on, aga suht lokkis on nad ikka. Lokkide puhul on see hea, et tulemus püsib kuni järgmise pesuni. Sirgendades läksid ühe päevaga lainesse tagasi juba. Vaatasin just, et nende kahe pildi peal tunduvad juuksed täiesti teist värvi, tegelik värv on hetkel see tuhmim vist pigem, ei tea kuidas teisel pildil nii tumedad jäid.
Tänaseks kõik, aga loodan uue postituse teha nii pea, kui oma uut Richi palsamit ja lakki kasutanud olen :)

K.

5 comments:

M said...

Oeh ! Minul möödus suvi täpselt sama mooodi. Õnneks on veel jäänud paar lohutavat nädalakest. Tahtsin küsida, kas see lokkisprei tõesti rõhutab neid märgatavalt ? :) Pean vist varsti sama teed käima hakkama, sest see juuste väljalangemine on kohutav..

Lil' M.

sissukas said...

Mina oleksin küll selliste laineliste juustega õnnelik kuna mul sirged juuksed. Aga see on vist kõigil nii, et kel sirged, need soovivad lokke ja vastupidi :S

Kristiina said...

Minu puhul rõhutab see ikka väga, sest mul on muidu lihtsalt lained sees, aga pärast seda spreid ja kui olen neid veidi kohendanud jäävad just sellised lokid.. soovitan väga sirgendustangidest loobumist!

Hehee.. mul sõbranna on samasugune, tal nii sirged ja libedad juuksed, et lokke tehes peab pool pudelit lakki peale laskma, et tulemus mõned tunnid üldse püsiks. Aga eks see tõesti on nii, et seda mida pole, seda tahaks :)

Mari said...

need lained on niiiiiiiii ilusad! super! :)

Kristiina said...

kusjuures imelikul kombel meeldivad need mulle endalegi :P aitäh!