Monday, August 2, 2010

Pildid

Panen kaks pilti võrdluseks, kui palju mu juuksed kahe aastaga kasvanud on. Pildid on tehtud siis kahe aasta ja kuu ajase vahega. Terve gümnaasiumi aja olid mu juuksed sama pikad kui esimesel pildil. Või isegi rohkemgi, pool põhikooli ka. Ühesõnaga pool elust on nad just nii pikad (lühikesed) olnud. Nii et kasv on tõesti väga muljetavaldav minu puhul, hehee. Mõlemal pildil on juuksed sirgendatud. Teisel pildil on näha KUI õhukesed on juukseotsad (pole just parim pilt, aga see oli siiski veel kõige parem, mida ma leida suutsin..) ja kui hõrenenud need on. Jube vaadatagi. Aga sirgendatult pole nad veel üldse nii hullud, kui sirgendamata. Pildid siis tehtud vastavalt 2008 mai ja 2010 juuni.























Okei, piltide pealt pole võibolla ikka nii hästi aru saada, kui ma lootsin.. aga parem kui mitte midagi :)

K.

No comments: