Wednesday, August 25, 2010

Kummardus

Selle kuu sirgendamine on ka nüüd ära tehtud, hehee. Aga muidu olen sellest sirgendamise keelust ikka kinni pidanud ja ainult tukka sirgendanud. Varsti on tukk täitsa välja kasvanud, siis ei pea seda ka enam sirgendama, wopidoo!
Ühesõnaga, SUUR SUUR kummardus Ego Boostile, mille ma paar nädalat tagasi ostsin. Juukseotsad on kohe pärast kasutamist palju palju ilusamad ja siledamad, isegi pika päeva peale ei lähe koledaks. Jeei! Olen õnnelik!
Viimased õhtud olen pannud veel seda ööhooldust, see on mul nüüd otsas. Kahjuks ei andnud see ikkagi erilist muutust. Algul lootsin vist liiga palju ja nägin muutust ainult sellepärast, et ma nii väga tahtsin, et midagi paremaks muutuks. Aga täna hommikul olid küll juukseotsad koledad.. Enam seda ei pane ja ostan siiski midagi kvaliteetsemat. Muud Fructise tooted pole veel otsa saanud, kasutan neid ikka, aga mitte enam nii tihedalt kui enne.
Värvisin paar päeva tagasi juukseid mingi poevärviga. Garnieri oma. Aga nagu ikka, siis paki peal oli värv shokolaadi pruun, aga välja tuli tumemust, hehe. Aga selle värviga oli kaasas üks hooldav palsam, mida panna pärast värvi välja pesemist. Panin. Kahetsen, et panin. See jäi mulle tükkidena pähe ja välja pesta oli väga raske. Lõpuks õnnestus mul see kõik ikka välja saada, aga halb kogemus oli see küll.
Juuksuris pole ma juba mai kuust alates käinud vist.. Muidu käisin iga kuu otsi lõikamas ja värvimas. Nüüd olen ise värvinud ja otsi pole üldse puutunud. Siiani on mul mõttes see katkiste otste lõikamine, aga mul üks sõbranna lõikas just oma pikad juuksed maha ja ma ei saa kohe järgi lõigata, muidu arvatakse, et ma tahan tema moodi olla, hehee.
Ühesõnaga ma natuke veel ootan selle lõikamisega.

K.

2 comments:

EstonianBeauty said...

Pruun poevärv jääbki must kahjuks. Poevärvidega ei tasu üldse värvida, sest need sisaldavad aineid mis on isegi paadi värvides keelatud. Võimaluse korral soovitan ikka juuksurisse värvima minna. Aga tee pilte ka oma juustest kord nädalas näiteks siis on hästi näha, kas asi läheb paremaks või mitte. Aga edu Sulle! ;)

Kristiina said...

Ma tean jah, et poevärvid on väga halvad juustele, aga mul ei olnud aega juuksurisse minna ja alati kui ma juuksurisse lähen, siis mu juuksur suudab mulle augu pähe rääkida, et lõikame ka ikka:D

Aga teen vist kohe juustest pildi ja panen üles, kuna nad on suhteliselt normaalsed isegi praegu, jeei:D
Ja muidugi aitäh!:)