Friday, August 27, 2010

Awful truth



Nagu lubatud, siis tegin hommikul põhimõtteliselt esimese asjana uue pildi juustest. Uskumatu, kui jubedad nad nüüd välja näevad. Pildilt on suurepäraselt aru saada, kust maalt on mu juuksed niiöelda "surnud". Vot täpselt sealt maalt, kus see jõnks sees on. Tundub nagu juuksed oleksid pikka aega juuksekummiga kinni olnud, aga eile olid nad mul terve päev lahti. Vot selline olukord on siis igal hommikul :( Kui juuksed ühe külje peal ees kanda, siis ei saa arugi, et midagi viga oleks, aga just siis, kui kõik juuksed selja taga on, siis on pilt väga hull. Nad hoiavad kohe seljast eemale sealt maalt ja on turris ja koledad ühesõnaga. Ja asi pole kindlasti selles, et ma olen kuidagi ära maganud nad vms, sest et igal hommikul 100% näevad nad sellised välja. Okei v.a siis, kui ma olen eelmine päev sirgendanud. Ei tegelt.. kui mõtlema hakata, siis on nad isegi pärast sirgendamist sellised (järgmisel hommikul siis). Ja vahel muutuvad nad isegi juba õhtuks selliseks. Karm eksole!

PS! Vabandust sellise ülevälgutatud pildi pärast, aga mu fotokas pole just eriline püss.. ja ilma välguta pilt tuli liiga tume ja sealt ei olnud aru saadagi, et juustel midagi viga oleks, hehe.

K.

No comments: