Thursday, July 22, 2010

Esimene katse

Niisiis, pärast eilset Fructise maski olid juuksed õhtu otsa mõnusad pehmed, kaasa arvatud otsad. Panin ööseks ööhooldust ja hommikul ärgates olid juuksed väääga hullud. Otsad täiesti takkus ja sassis. Poolest peast alates turris ja koledad. Ühesõnaga, see ööhooldus vist polnud ikka parim mu jaoks. Või siis ei sobinud see maskiga kokku, ma igatahes proovin seda paar ööd veel kasutada ja kui tulemus on ikka sama, siis see tuleb "testist" välja jätta.
Täna on ühesõnaga olnud halva stardiga päev. Loodan, et homme on paremaid uudiseid. Lähen õhtul veel uute toodete jahile ka, kuna neid fructise tooteid on meeletult poes.

K.

2 comments:

EstonianBeauty said...

Nii palju, kui mina neid maske olen katsetanud siis kõige paremad on olnud vene vanaema retsepti maskid(mingi selline nimi oli) ja kuivadele juustele soovitaks platsenta ampulle ja õlimaski ;)

Kristiina said...

Ma vist järgmisena katsetangi õlimaski, kuna see fructis pole siiani tulemust andnud.