Wednesday, July 21, 2010

Algus

Olen otsustanud alustada nö juuste-missiooni. Nimelt, on mu juuksed viimase kahe aastaga LÕPUKS kasvama hakanud, ütleme nii, et kahe aastaga on juuksed kasvanud umbes 10cm. See on minu jaoks väga suur samm, kuna enne seda kasvasid nad aastas umbes 2cm. Või siis üldse mitte. Näiteks terve gümnaasiumi jooksul olid nad mul enda meelest täpselt ühepikkused. Ma olen neid igapäevaselt sirgendanud vähemalt 5 aastat, enne seda polnud see päris igapäevane, aga sirgendasin ikkagi üsna tihti. Kuivatan ma neid alati fööniga. Ma pole kunagi kasutanud kuumakaitset ega mingeid seerumeid jm. Nüüd siis on tulemus käes - juuksed on küll kasvanud, aga nad on väga jubedas seisukorras. Juukseotsad on nagu heinatakud, lõhenenud, katkised, kuivad. Otsadeks pean ma siis ca 5cm. Lisaks tuleb mul juba pikemat aega (ligi aasta) väga palju juukseid peast ära. Pärast iga pesu on vanni äravooluauk minu karvu täis, rääkimata kõikide tubade põrandatest. Ma võin päevas kolm korda tolmuimejaga neid karvu kokku tõmmata, aga õhtuks on jälle kõik kohad karvased. Vaikselt hakkavad juuksed ka õhemaks jääma, või noh, nüüd ma hakkan sellest aru saama. Ühesõnaga, alates tänasest olen ma otsustanud oma juustega midagi ette võtta ja nende eest rohkem hoolitseda. Proovin läbi erinevad poetooted, et teada saada, kas odavad tooted annavad tulemust, või tuleb siiski kalleid kasutada. See on nagu selline omamoodi eksperiment mul.

1.ma ei sirgenda oma juukseid enam rohkem kui 1 kord kuus (v.a tukk, mida tuleb siiski igapäevaselt sirgendada)
2.ma kasutan kõiki võimalikke tooteid, et leida see õige enda juuste jaoks, mis tõesti toimib
3.värvin AINULT põhja!!!
4.lõikan üks kord kolme kuu tagant (üritan sellest kinni pidada)
5.hakkan kasutama kuumakaitset

Alustan oma eksperiment-missiooni Fructis toodetega, ostsin kõigepealt:

1.Garnier Fructis Nutri Repair toitev ja siluv juustesse jäetav hooldus väga kuivadele ja kahjustatud juustele
2.Fuctis Nutri Repair Fortifying Night Treatment
3.Gariner Fructis Nutri Repair Tugevdav Mask

Täna õhtul panen ööravi ja täna pärast värvimist tegin maski ja panin otstele seda juustesse jäetavat seerumit. Lisaks on mul veel üks Fructise juukse kasvu soodustav seerum, seda panin juurtele.

Ühesõnaga olen oma eesmärgiks seadnud ülikooli lõpuks (3a. pärast, hehee) omada puusadeni juukseid. Kui mitte puusadeni, siis vähemalt omada terveid ja pakse kiharaid :))

Ühesõnaga, kui kedagi huvitab, siis võite mulle kaasa elama hakata :)

K.

2 comments:

Lilian said...

Ma olin u. 16 aastaselt TÄPSELT samas seisus. Uskumatu, kui tuttav kõik mulle tuleb:) Kõik oli mul täpselt sama, ainult et mina lisasin oma juuste rikkujate nimekirja ka just Garnier Fructise tooted:( Aga sellegipoolest ma soovin sulle oma eksperimendiga palju edu!!! Olgugi, et ma olen oma juustega juba üsna rahul, on nende eest hoolitsemine mulle heas mõttes kinnisideeks saanud, ja alati otsin uusi ja paremaid tooteid :D

PS! Võiksid ka siia üles panna mingid progressi pildid. Hea oleks siis näiteks 3a pärast võrrelda:)

Kristiina said...

Heh:) see piltide idee on väga hea, kindlasti mõtlen sellele ja aitäh sulle! :)