Sunday, July 25, 2010

Edusammud

Juba see on suur edusamm, et olen 5 päeva suutnud olla sirgendamata juustega (va tukk..)!! Selle aja jooksul olen teinud 3 korda maski (karbi peal pole kirjas, kui tihti seda teha võib..), igal õhtul pannud ööhooldust ja pärast pesu kasutanud nii juuste pikkusele kaasa aitavad seerumit kui ka ravivat seerumit. Ostsin ka Fructise laki, aga see lendas pärast teist kasutust prügikasti. Jättis juustele rasvase ilme ja tegi kivikõvaks. See polnud siiski minu jaoks.

Eelmises postituses olin ma kuri ööhoolduse peale, sest juuksed olid hommikuks tõesti jubedad. Riskisin siiski ja kasutasin seda samal õhtul uuesti ja järgmisel hommikul polnud asi üldse nii hull. Juuksed olid kergelt kammitavad ja üsna heas seisus. Arvatavasti ei sobinud see siis lihtsalt kokku maskiga või said juuksed lihtsalt shoki, et korraga nii palju hooldust said. Pärast seda ühte halba kogemust, pole mul ööhooldusele veel midagi ette heita. Hommikuti on juuksed mõnusad, pole enam seda meeletut sasipundart, mis tavaliselt.

Praegu on veel vara Fructise toodete kohta kokkuvõtet teha, aga ma loodan, et pooleks augustiks on need tooted otsas :))

K.

2 comments:

Getter said...

Sau,
Päris palju asju kasutad korraga juuste peal, äkki see viib ringiga taas soovimatu tulemuseni - juuksed on liiga kurnatud?
Soovitan konsulteerida mingi juuksuriga - ehk on mu kartus vale või äkki ta soovitab Sul ühte ravivat ja taastavat toodet korraga kasutada?

Igaljuhul, edu! .)

Kristiina said...

Tsau! Kasutan praegu kõike korraga, sest tead ju küll, kuidas potsikutel on kirjas, et "parima tulemuse saavutamiseks proovi koos selle, selle ja sellega" :D

Aga aitäh!