Friday, January 25, 2013

Näohooldus - sothys 2-in-1 mask exfoliant

Olen vanemate juures käies alati ema Sothyse asju "laenanud" ja nende heades omadustes iga korraga aina rohkem veendunud. Jõuludel leidsin enda pakist ka paar Sothyse toodet, üheks neist oli 2 in 1 mustsõstra-õuna näomask /koorija.


Olin enda vannitoa riiulitelt kõik näokoorijad eemaldanud - kui mul akne oli, siis sel ajal ei olnud soovitav nägu koorida. Siiani ei olnud ma ka ühtegi uut koorijat juurde muretsenud. Nüüdseks on siis see probleem lahendatud.

Sothys 2-in-2 mask on sobilik kõikidele nahatüüpidele ning seda tuleks kasutada paar korda nädalas. Ise olen siiani kasutanud vaid üks kord ja minu jaoks on see täiesti piisav.
Maski lõhn on NIIIIIIIII hea, et päris ausalt tahaks keelega üle näo tõmmata samal ajal kui mask näos on :) Tegemist on siis mustsõstra-õuna lõhnalise koorijaga.
Mask on roosa saviga, mis ei kivistu näol nagu tavaline savi, seega ei muuda see nägu ka väga "kiskuvaks" ning minu puhul ei muuda see ka nahka kuivaks. Koostis ise on ka väga mõnus kerge ja näole on seda kanda imelihtne. Osa maskist imendub ilusti näonaha sisse ja koorivad osakesed on mõnusalt väikesed ja ei ole karedad nagu mõne teise koorija puhul võib juhtuda.
Pärast maski kasutamist on näonahk väga mõnusalt pehme ja sile. Olen märganud, et pärast seda, kui hakkasin seda maski kasutama, ei teki enam komedoone lõuale - minu (nüüdseks) ainus probleemne piirkond.

Tegemist on küll üsna kalli tootega, aga hetkel võin kindlalt öelda, et antud toode on oma hinda väärt - minu nägu tänab mind pärast igat kasutuskorda.

K.

No comments: