Monday, June 6, 2011

Minu juuksed enne

Lubasin lisada pildi sellest, millised juuksed enne mu hoolduse algust välja nägid. Nüüd lõpuks viin lubaduse täide. Enne olid nad siis sellised:



Kusjuures see pilt on tehtud pärast sirgendamist. Nagu näha siis otsad on jubedad - väga hõredad, arusaadavalt kuivad ja kahused. Selle pildi tegemise ajal olid otsad kindlasti ka väga katki, kuna need ainult katki mul olidki kogu aeg suurest sirgendamisest ja kahjustamisest. Mingist läikest ei ole juttugi ja siledusest ammugi mitte. Praegu seda pilti vaadates näen ma küll, et suur suur muutus on toimunud :)

K.

5 comments:

Kirsi said...

Sa oled väga-väga tubli!:) Vahe on tõesti märgatav ja mitte vähe!
Mina muide loobusin - lõikasin lühikeseks juuksed ja nüüd ei jõua ära oodata, millal pikaks jälle kasvavad :P

Anonymous said...

Parim viis selliseid probleeme ennetada on neid mitte rikkuda ;)

Kristiina said...

Kirsi - aitäh sulle! Tõesti hea on häid sõnu kuulda, kuna olen pingutanud ka kõvasti :P Aga tegelikult see lõikamine ongi parim lahendus.. lihtsalt nüüd pead ootama:D

Anonymous - heh, ma arvan et väga vähesed ei ole oma juukseid kunagi rikkunud :P aga kiitus neile, kes seda suudavad!

Anonymous said...

Jogurtimaski oled proovinud?

Kristiina said...

Jogurtimaski? Pole ausalt öeldes kuulnudki mitte :P