Wednesday, January 26, 2011

Oi mu juuksed on pärast eilset maski tänaseni ülimõnusad olnud! Eile terve päev olid super pehmed ja siidised, palju sirgemad isegi! Isegi pärast pikka ööd on mu juuksed pehmed, siledad ja siidjad. Juukseotsad on ka palju mõnusamad nii, et juuksurisse nagu veel ei kipugi. Leidsin ühe toreda interneti poe, kus müüakse looduslikke tooteid nii juustele kui ka nahale. Hakkan kohe seal ringi vaatama, kuna mul saab kohe see L'oreali juuksekreem otsa, mille ma novembris ostsin (vau kui kaua see kestis). Mõtlen, et võibolla ostan selle asemel mingi muu juustesse jäetava palsami, aga eks ole näha :)
Munamaski soovitan ma nüüd aga küll kõigile! Seekord sobis see mulle paremini, kuna ma ei salli eriti oliiviõli lõhna ja sel korral jätsin ju oliiviõli välja ja kasutasin alternatiivi. Nädalavahetusel teen siis uuesti sibulamaski ja uuel nädalal proovin leida juba mõne uue retsepti, mida proovida :)

K.

No comments: