Saturday, January 8, 2011

Jeeei, ilusat 2011. aastat! Loodan, et 2011 tuleb edukas ja ilus :)

Asun kohe asja kallale. Täna räägin jälle küünejuttu. Nimelt, olen kasutanud seda tinktuuri nüüd 3,5 nädalat ja tulemust on JUBA silmaga näha. Seda tinktuuri ennast on läinud väga-väga vähe, kuna ma panen seda pitetiga päevas kokku umbes 5 tilka. Lisan ühe pildi ka.

Nagu näha, siis mu parema käe pöidlal on juba silmaga näha see küüne valge ots, mis enne oli kogu poole küünega ühtlaselt valge. Sinine plekk vasaku käe pöidlalt on ka kadunud. Nüüd on veel kergelt hele laik järgi jäänud. Loodan väga väga, et kui ma kunagi selle tinktuuri täiesti lõpuni ära olen kasutanud, siis on kõik plekid kadunud. Lisaks sellele on see imerohi aidanud mu küüned taas naha külge kasvatada. Need pöidla küüned olid mul meeletult lahti, üle poole küüne pinnast polnud üldse naha küljes, aga nüüd on kolmveerand juba ilusti kinni kasvanud, jeei jeei! Ma pole kunagi varem nii rõõmus olnud mingi toote üle. Okei microcell tegi ka imesid tegelikult :) Lisaks kõigele kasvavad mu küüned väga väga kiiresti, eriti just pöidlad, äkki see tinktuur soodusab siis ka küünekasvu, seda ma ei teagi. Ma igaksjuhuks rohkem ei hõiska, ootan veel 3 nädalat, ehk siis on juba uued edusammud näha!
Lisan ühe pildi veel enda maniküürist, mis mul mõni aeg tagasi oli.



K.

2 comments:

Anonymous said...

Mis tinktuurist jutt on, kui saladus pole?

Kristiina said...

Selle nimi on Pedibus Forte ja potsiku peal on veel saksa (vist) keeles kirjas haut-und nageltinktur mit pilzschutz :P