Saturday, November 24, 2012

LOGONA naturkosmetik puuder ja ripsmetušš


Mõned kuud tagasi avastasin sellise firma nagu LOGONA. Kosmetik. Kuna olin parasjagu uue mineraalpuudri otsinguil, siis mõtlesin proovida. Potsik tundus üsna suur ja väljanägemine oli ilus.
Paar päeva tagasi otsustasin proovida ka sama firma ripsmetušši.
Tegemist on Saksamaa brändiga, kes toodab naturaalkosmeetkat, näo-ja kehahooldustooteid, suuhooldustooteid, juuksehooldustooteid ja tooteid lastele.
Logona toodetes kasutatakse kõrgeima kvaliteediga looduslikke toormaterjale nagu parimad botaanilised õlid, taimeekstraktid ning orgaanilisest põllumajandusest ja saagikorjest saadud aroomiõlid.

Logona tooted on:
  • sünteetiliste värvide, lõhnade ja säilitusainetevaba
  • silikooni ja parafiinivaba
  • dermatoloogiliselt testitud
 Eestis müüakse Logona tooteid Tallinnas Mahemarketis.

LOOSE FACE POWDER



Nagu ülal mainisin, siis esimese ostu sooritasin mõned kuud tagasi. Täpselt ma ei mäleta, aga see oli umbes septembri alguses või isegi augusti lõpus. Hinnaks oli sellel puudril ca 16€. Puuder on mõeldud kasutamiseks pärast päevakreemi või foundationit. Tulemuseks peaks olema siidine ning matt näonahk.
Logonal on valikus kas "loose powder" või "pressed powder". Minu meelest oli Mahemarketis müügil ainult variant "loose", aga ma 100% kindel ei ole. Mina olen sellega igatahes väga rahul. Erinevalt eelmisest mineraalpuudrist, mida ma kasutasin (Gaia cosmetics), on see tunduvalt mugavama ja kergema pealekandmisega - kaasas oli see "padjake". Lisaks on see puuder suurepärase pigmendiga - katab väga ilusti punetavad kohad. Enne puudrit ei ole vaja kasutada peitepulka, kuna puuder teeb selle töö suurepäraselt ära. Seda jätkub väga pikaks ajaks! Minul siis kasutuses olnud igapäevaselt umbes 3 kuud ja nagu pildilt näha, siis alles nüüd hakkab otsa saama. Halbu sõnu selle puudri kohta lihtsalt ei ole! 5 punkti 5st.

VOLUME MASCARA



Kaks päeva tagasi läksin Mahemarketisse eesmärgiga osta Logona ripsmetušš. Mul puudusid igasugused eelarvamused ja ma polnud kunagi Logona tooteid guugeldanud. Esimene kasutuskord oli üsna meeldiv. Ripsmetušš pikendas ripsmeid ja jättis ilusad eraldatud ripsmed. Teine ja kolmas kasutuskord olid aga väga ebameeldivad. Nimelt on tegemist VÄGA vedela tuššiga. Nagu pildilt ka näha, siis väga palju värvi jääb tušši pulga külge ja samuti ka ümber pudeli augukese. Lisaks peab enne teise kihi panemist kaua ootama, et värv ilusti ära kuivaks. Kuivamiseks läheb umbes minut aega. Aga päris tüütu on pärast igat tõmmet minutike oodata, et uuesti värvima saaks hakata. Lisaks jääb värvi laugudele, sinna, kuhu ripsmed pihta lähevad. Aga ma ei anna veel alla ja soovin seda ikkagi kasutada. Veidi tüütu on lihtsalt.. iga kasutuskorra järel pean salvrätikuga puhastama ripsmetušši pulga ja lisaks ka selle augukese. Positiivne on aga see, et ka pärast väga pikka päeva ei pudene värv üldse. Lisaks see, et  (kellele positiivne, kellele negatiivne) veega ei tule väga kergelt maha, tuleb kasutada korralikku silmameigieemaldajat. Minu jaoks on see pigem positiivne, kuna näiteks vihmaga jääb tušš väga ilusti omale kohale.

K.

No comments: