Sunday, September 23, 2012

Lush R&B juustesse jäetav palsam

Käisin umbes kuu -poolteist tagasi kiiruga foorumi keskuse Lushi poes. Lush on siis loodusliku nahahooldust, juuksehooldust jm müüv firma. Tegemist pole küll 100% looduslike toodetega, aga 90% kindlasti. Olen kasutanud varem Lushi näogeeli, mis võtab ära punetavad kohad ning see on üks mu lemmikutest. Sel korral läksin otsima midagi niisutavat juustele. Teenindaja oli super sõbralik ja abivalmis, ning rääkis mulle paljudest toodetest ja pakkus testreid. Kuna mul oli tõesti kiire, siis võtsin ühe testri - juustesse jäetav palsam R&B - ultra pehmendav juukseniisutaja juuste elustamiseks ning peanaha tasakaalustamiseks. Pisikesest potsikust, mis ma testri näol sain, olen suutnud juba ühe kuu jagu toodet kätte saada.

Minu arvamus. Väga mahe ja looduslik lõhn, hästi sulanduv tekstuur soodustab toote juustesse määrimist, imendub kiirelt, jätkub väga pikaks ajaks. Paraku minu juukseid see väga ei pehmenda, ei teagi, kas mul liiga karedad teised, või milles asi :) Lisaks jäävad juuksed pärast veidi liiga "tootesed", ehk siis pärast juuste kuivamist on palsamit endiselt juustel tunda - väga täidlane.

Toode sobib vast pigem neile, kellel on paksema struktuuriga juuksed, mul nirud ja õhukesed :)

Kuna tegemist on üsna kalli palsamiga (100g maksab kodulehel 14.95eur), siis seda ma endale ei ostaks. Mulle sobivad pigem juustesse jäetavad palsamid, mis on spreid või juukseõlid. Nii et pean jälle uue toote otsingutele minema.

K.

No comments: