Friday, May 6, 2011

juuksur!

Juuksuris käidud, juuksed megapehmed ja siledad ja taaskord natuke lühemad.. hehe:) Sain täna kiita juuksurilt, et olen oma juuksed lõpuks korda saanud pärast meeletut blondeerimist. Olen kunagi maininud ka, et ma alustasin oma juuste blondeerimisega väga varakult, olin vist 13 või 14. Või isegi noorem.. Mitu aastat blondeerisin, siis värvisin tumedaks, aga hakkasin salke ikkagi juustesse tegema. Viimati olid mul blondid salgud ma arvan et 2009 aasta keskel. Pärast seda olen suutnud sellest halvast harjumusest kaarega mööda minna. Kui täna mainisin, et tahaksin mingit muutust oma juustega ehmatas juuksur hetkeks ära ja ütles, et ära palun ainult ütle, et sa jälle heledaid salke tahad:P Aga ei tahtnud ja ei mõelnud ka seda "muutuse" all. Niiöelda muutus tuleb arvatavalt suve lõpus, kui päike enam ei pleegita. Sel korral värvisin taaskord ainult juuri kuid veidi tumedama tooniga kui enne, sest päike juba kütab päris korralikult.
Aga nüüd siis pildid. Pilt mis on tehtud enne juuksurit ei ole jälle parimas valguses, aga vast saab üldmulje ikka kätte.





Noh, pildid sellised nagu nad on, kahjuks mitte parimad..

K.

No comments: