Wednesday, April 20, 2011

Rich pure luxury toodete arvustus:)

Olen nüüd juba päris mitu korda kasutanud Rich pure luxury õli ja ühel korral ravimaski. Ja mu juuksed on mõnusad! Tõsiselt. Pärast õli kasutamist on juukseotsad meeletult pehmed ja sõrmedega läbitõmmatavad. Tavaliselt on mul olnud nii, et pärast pesu kasutan näiteks Tigi ego boosti juukseotstele ja otsad on terve päev väga ilusad, aga järgmisel päeval taas karedad ja kahused. Rich pure luxury õliga seda probleemi pole. Kuni järgmise pesuni on otsad püsinud väga ilusad. Olen isegi paar komplimenti saanud juuste kohta, mida pole juba väga väga ammu juhtunud, hehee. Õli läheb väga vähe - mina kasutan 4 tilka, hõõrun peopesadesse laiali ja määrin otstele, kuna see kogus (4 tilka) on otstele isegi liiga palju siis tõmban kätega läbi veel kogu juuksepikkusest välja arvatud juured. Kunagi kasutasin oriflame'i juukseõli, mis oli ka väga hea, aga jättis juuksed kuidagi .. õliseks :D Isegi pärast kuivamist oli kergelt selline imelik tunne, et õli pole sisse imendunud, aga pure luxury'ga seda probleemi tõesti pole. Olen väga väga rahul!
Kuna maski olen ma teinud ainult ühe korra, siis väga palju tagasisidet selle kohta ma anda ei saa, aga natuke ikka :) Kasutasin siis maski kohe pärast šampooniga pesemist, kandsin kogu juukse pikkusele ja hoidsin peas umbes 4 minutit. Pakendil on kirjas, et pärast maski tuleks jätkata palsamiga, aga mina seda ei teinud, kuna juuksed olid juba niigi super niisutatud ja siledad ja väga väga kergelt läbikammitavad. Ma ei tea, kas asi on selles maskis, aga juuksed ei ole veel mustaks läinud!! Tegin maski üleeile hommikul ja tavaliselt oleksin pidanud juba hiljemalt eile õhtul juukseid pesema, aga täna hommikul ärgates olid juuksed endiselt üsna puhta väljanägemisega. Lisaks oli mask väga meeldiva lõhnaga ja mõnus juustele kanda. Aga tundub, et seda läheb päris palju ja pudel võib ruttu tühjaks saada. Muud erilist ma selle maski puhul veel ei märganud.
Tellisin eile omale LÕPUKS Joico K-pak palsami ja nüüd ootan kannatamatult, et see kohale jõuaks :) Siiani olen kasutanud seda Dove'i palsamit, mille ma lihtsalt huvi pärast ostsin, aga kahjuks see on liiga "seebine" minu meelest ja see veidi häirib mind. Kuigi ega tootel endal muidu midagi viga pole :)
Mul on juba kahe nädala pärast järgmine juuksuri aeg kirjas, aga kahjuks pole praegu veel juuksevärv peaaegu üldse välja kasvanud, see tähendab aga seda, et juuksed pole kasvanud. Loodan, et tulevase kahe nädalaga teevad mu juuksed imesid :)

K.

2 comments:

Anonymous said...

Tegelikult just peakski pärast maski palsamit kasutama, sest shampooni kasutades tulevad need juuste nö soomused lahti ja siis saab mask ilusti juukse sisse minna ja palsam on selleks, et need soomused nö kinni kleepida, et head ained välja ei tuleks vms. Juuksur ükskord rääkis:). Põhiline on, et pärast igat protseduuri väga korralikult juuksed loputada. :)

Kristiina said...

Vau.. sellest mul polnud õrna aimugi ja täna jälle palsamit ei kasutanud pärast maski.. aga suur aitäh infot jagamast ja olen järgmine kord targem! :)