Wednesday, March 30, 2011

juuksur ja bio botanical šampoon Sim'ilt

Heihei! Juuksuris käidud, superhea on olla :) Tegin täna taaskord põhjaliku juukseravi, otsi seekord lõigata polnud vajagi (jipppii), üritasin ju vahepeal ka võimalikult vähe neid sirgendada või üldse kuidagi rikkuda. Pildid saan lisada homme õhtul, kuna kahjuks ei taha selle arvuti bluetooth töötada ja kuna pildid tehtud telefoniga ja juhet mul kaasas pole, siis muud variant kui bluetooth pole:) Homme õhtul panen aga kindlasti enne/pärast pildid ka siia üles. Mu juuksur oli minu õnneks üllatunud selle üle, kui palju mu juuksed selle kuue nädala jooksul kasvanud on. Ise ei pannud tähelegi, aga nüüd kui juuksed on sirgendatud, tunduvad nad tõesti pikemad kui enne. Igal korral pärast juukseravi on juuksed lihtsalt MEGA pehmed ja siledad. Selle ravi tulemusel on juukseotsad siledad, juuksestruktuur on ilusam ja pehmem.
Nagu viimases postituses kirjutasin, siis kavatsesin omale uue šampooni osta - seda ma ka tegin. Ostingi selle Sim Bio Botanical šampooni. See peaks olema juukseid stimuleeriv ja väljalangemist ära hoidev, sobib igapäevaseks kasutamiseks (viimasel ajal lähevad mu juuksed väga ruttu mustaks ja mõnikord olen pidanud isegi iga päev pesema...) ning lisaks võimaldavad aktiivsed koostisosad koos taimeekstraktidega uute ja tervete juuste kasvu. Lootused ja ootused on mul taaskord suured, nagu ikka iga toote puhul, mis ma ostnud olen, hehee:)
Šampoon ise näeb välja selline:



Homme siis pildid minu juustest enne ja pärast juuksurit :)

K.

No comments: