Monday, December 13, 2010

Küüne juttu

Hei! Mõtlesin, et räägiksin natuke küünejuttu ka lisaks juustele. Kuna küüned on mul samuti nr. 1 , mille eest väga hoolitsema pean ja siis on ehk rohkem kirjutada ka ja tihedamini kui üks kord kuus :) Ehk siis, alustan kohe täitsa algusest oma küünelugu.
Mul on alati olnud väga tugevad ja ilusad küüned, küünekuju on ilus ja küüned kasvavad hästi. Aastal 2005, kui puberteet oli oma haripunktini jõudnud, otsustasin, et ei mu küüned on ikka jube koledad ja ma pean kindlasti geelküüned peale panema. Mõeldud tehtud. Panin lihtsalt megapikad küüned omale, no ikka väga pikad. Midagi teha ei saanud korralikult, aga ise olin meeletult uhke. Käisin isegi ühe korra hoolduses sama tüdruku juures. Pärast seda kraapisin ma ise need küüned maha, olin vast mingi nädal aega ilma küünteta, aga kuna küüned olid rikutud, siis otsustasin uuesti peale panna. 2 aastat kandsin siis õnnelikult geelküüsi, vahepeal ostsin ise komplekti ja tegin ise, aga kuna see oli mingi üsna mannetu halensist tellitud geelikomplekt, siis võib arvata, mis see mu küüntega tegi. Kiskusin need lõpuks maha ja läksin panin kohe akrüülid peale. Akrüülie kandsin siis ülejäänud 2,5-3 aastat. Kuni selle aasta kevadeni. Kevadel tekkisid mul pöidla küünte alla sinised plekid ja mu küünetehnik otsustas, et targem oleks küüned maha võtta, loomulikult olin ma sellega nõus. Lisaks sellele, et küüne all olid plekid, olid need pöidla küüned ka väga naha küljest lahti. Siiani on. Ja siiani ma võitlen nende plekkidega. Küünte tugevuse olen ma selle peaaegu 10 kuuga täielikult taastanud, tänu MICRO CELL 2000 lakile, soovitan kõigile, kellel on nõrgad ja pehmed küüned! Nüüdseks on ühelt pöidlalt sinine plekk ära kadunud, aga pool küünest on alt lihtsalt ühtlaselt valge/kollane. Nõrganärvilistel soovitan allpool olevaid pilte mitte vaadata, hehee. Nii palju kui ma olen erinevate küünetehnikutega rääkinud, siis see ei tundu nagu küüneseen, aga keegi ei oska ka öelda, millega tegu. Pean lihtsalt ravima. Ostsin eile apteegist sellise toreda toote nagu Pedibus Forte, see on naha ja küünetinktuur koos fungitsiidiga. See on mõeldud tegelikult seenhaiguste jaoks, aga mine tea, äkki ongi mul just seda vaja. Seda toodet peab kasutama päevas kaks korda ja mina seda aktiivselt teengi. Loodan peagi tulemusi näha, väga!
Ma tean, et ma olen väga rumal, aga ma olen kindel, et ma panen kunagi veel kunstküüned tagasi. Lihtsalt nii mugav on nendega ja lisaks sellele näevad käed ilusate küüntega mitu korda paremad välja. Aga enne kavatsen ma oma pöidlaküüned korda saada! Lisan mõned pildid ka siis oma kunstküüntest ja praegustest jubedustest :( PS! Lõikasin nädal aega tagasi küüned nii nulli kui võimalik, seda soovitas mulle taaskord üks oma ala spets, et äkki siis kasvavad kinni, aga hetkel veel tulemusi pole..



Esimene ja teine pilt esimeses reas on heaks näiteks sellele, millised mu küüned enamus selle viie aasta jooksul välja nägid. Mugava pikkusega, ilus prantsuse maniküür. Alumise rea esimesel pildil on aasta 2008, see aeg kui lõpetasin gümnaasiumi ja nimme kasvatasin küüsi võimalikult pikaks. Pärast lõpetamist lasin need loomulikult tagasi poolpikaks viilida. Ja siis see kõige viimane pilt iseloomustab minu küüneajaloo algusaastaid, aastaks oli 2006, siis ma veel eelistasin roosat, punast ja igatepidi erksat küünevärvi. Hiljem jäin aga truuks prantsuse maniküürile :)

Ja nüüd siis üks pilt illustreerimaks minu pöialde olukorda. Nõrganärvilised, ärge vaadake!



Oeh, pildi pealt on eriti jube!! :(

K.

1 comment:

Gerly said...

Küüneseen