Saturday, October 23, 2010

Heihei!

Käisin nädal tagasi siis lõpuks juuksuris ära, üle kuue kuu oli päris hirmutav minna, kuna otsad olid ikka väga katki. Otsustasin, et lasen kõik katkised otsad ära lõigata, aga kui juuksur mulle ütles, et siis peab ligi 10cm maha lõikama, siis hakkasin kahtlema ja otsustasin, et las jääb siis pool nendest otstest alles, hehee. Aga ma siiski arvan, et ta võttis mul rohkem kui pool ära + nüüd pole juuksed enam järkus, sest siis ei paista need nirud nii väga välja :) Pilt oli siis õhtul selline:



Käisin uue juuksuri juures, läksin küll algul eelarvamusega, aga tulemusega olin siiski väga rahul! Juuksed olid kolm päeva ilusad siledad ja pehmed + sirged :) Tänaseks küll sellest palju alles ei ole, minu meelest on sellise pikkusega juukseid palju keerulisem hooldada, kui natuke pikemaid. Nad ei hoia mul ilusti ja mul on tunne, et ma näen nii tobe välja, kui nad mul lahtiselt on. Nii et terve see nädal olen ma juukseid kinni kandnud.. vajab vist lihtsalt harjumist. Hoopis teine nägu on ees, kui juuksed järkus pole, heheee.
Olen enda jaoks kindlaks teinud, et mulle ei sobi Tigi shampoonid. Enne ajasin seda küll kuiva peanaha süüks, aga nüüd olen sellest ka loobunud. Tigi shampoonid tekitavad kõõma. Mul vähemalt. Pean neid veega lahjendama, et normaalne oleks. Kui ei lahjenda, siis pean pm iga päev pead pesema, sest muidu on ülejärgmisel päeval kõõm peas. Aga kuna ma üsna alles ostsin uue Tigi shampooni + palsami, siis ma ei raatsi veel kohe uut ka osta ja nii ma siis lahjendangi neid.
Ühe avastuse tegin ma veel eile. Ma suudan 4 minutiga pesta ära pea, kusjuures kasutada ka palsamit, hehee. Oli siis eile jube kiire ja mõtlesin, kas pesen või olen kõõmapea. Arvata on et valisin esimese variandi, kuna polnud tulemas niisama kodus passimise päev, vaid oli tööle vaja minna. Aga kell oli juba väga palju ja mõtlesin, et teen elu kiiremad liigutused. Mõeldud tehtud. Palsam sai peas olla vist 25 sekundit ainult, heheee. Aga pestud sain!
Mis siis veel.. tukk on mul LÕPUKS enam-vähem täiesti välja kasvanud, millegipärast viimasel ajal üldse ei kasvanud enam. Aga nüüd lõpuks saan ülepea kinni kanda, ilma lõksudeta. Jeei!
Hakkan nüüd siis oma uusi juukseotsi hoolikamalt hoidma ja hooldama.. ehk siis ei muutu need nii hulluks :)

K.

No comments: